تنها


دخترایرونی



از تو چه پاسخ دارم



کاش میدانستی ....



کاش میدانستی که به اندازه این فاصله ها



من از این فاصله ها بیزارم



کاش میدانستم ....



کاش میدانستم که چه در سر داری



چیست برهان دمی لطف و دمی آزارم



کاش میدانستی کاش میدانستم



چه بگویم با تو ؟



چه بگویم از تو ؟



به که گویم جز تو ؟



چه بگویم با تو ؟



تو که هر قصه من میدانی



چه بگویم با تو ؟



تو که احوال پریشان مرا میدانی



چه بگویم از تو ؟



نشود گفت همه جور تو در یک دفتر



چه بگویم از تو ؟



که چه کرد شمع به پروانه ؟!!



نه ....... از آن هم بدتر



به که گویم جز تو ؟



همه لب تر کرده ز پیمانه شب



مست خوابند همه



این همه مست کجا هوش شنیدن دارد



به که گویم جز تو ؟



من در این خلوت تاریک در این بند اطاق



این همه دیوار کجا گوش شنیدن دارد



نشد این تا ز سر لطف شبی



سوی من آیی و



بر من نظر تازه کنی



نشد آن تا ز سر بخت شبی



همچو گم کرده رهی



از سر کویم گذری



چو نه ای لطف تو داری ، نه من آن اقبال



شوق دیدار تو را ............



چه امید عبثی ، آرزوئی چه محال


نظرات شما عزیزان:

پریا
ساعت17:24---16 آذر 1390
سلام وب قشنگی داشتی لذت بردم

׺°”˜`”°º×F@R$H@D׺°”˜`”°º×
ساعت20:20---12 آبان 1390
slm.ba man ham sar bezan.merci

Flight Boy
ساعت19:19---12 آبان 1390
سلام افسانه جون. راستش نمیدونم چی بگم/ حتما با یه کامپیوتر دیگه وارد شو ببین چی میشه / شاید کام من .... / نمیدونم/ ببین چی میشه حتما بهم خبر بده عزیزم. موفق باشی
بدرود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 6 / 8 / 1390برچسب:,ساعت 17:42 توسط افسانه| |


:قالبساز: :بهاربیست:

 فال حافظ - قالب میهن بلاگ - قالب وبلاگ