وایــــــــــــــــــــــــــــــــــی....


دخترایرونی

 

همه چى شنيده بوديم..خونه دانشجويى..غذاى دانشجويى ,

لباس دانشجويي..و حالا ديالوگ فحش دانشجويي را هم بياموزيم
فلسفه ي فحش خيلي پيچيده است چه بسا فحش هايي كه

هر كس مي ده بيانگر شخصيت و درون او باشد . اما از

اونجا كه فحش در بين دانشجويان امروزه ي ما جايگاه بسيار ويژه اي

دارد بنده شما رو با تعدادي از اونها آشناتون مي كنم كه از

شهرت ويژه اي برخوردارند.


دانشجوي تهران شمال :


نكته : وقتي مي خونيد اين قسمتو سعي كنيد لباتون

تا حد امكان غنچه باشه:

بي ادب , تو واقعا عقلتو از دست دادي ديوونه .

منو ترسوندي بي شعور تلفظ : بي ششووور

( اميدوارم ولنتاين كچل شي . بد بد بد)  

 

دانشجوي تهران جنوب :

(.... .... .... ..... ... .. ... ..كلا سانسور شد )

 

دانشجوي دانشگاه تهران :


وطن فروش مزدور , ليبرال خود فروخته , مخل نظام ,

تو حق شركت در انتخابات بعدي رو نداري با اون كانديد از خودت

نفهم تر , فاشيست تند رو


(توجه داشته باشيد كه موضوع دعوا سياسي بوده)

 

دانشجوي پزشكي :


در ديكشنري اين بروبچ كلمه ي فحش تعريف نشدست

 

دانشجوي هنر :


من شعر دوازدهم از هشت كتاب استاد سهراب رو به تو بي ادب

بي فرهنگ تقديم مي كنم اميدوارت گيتارت بشكنه و تا اخر عمر

يكه و تنها و بي عشق و ژوليت بموني .


وقتي هم كار بالا مي گيره كاريكاتور همديگه رو مي كشن .  

 

دانشجوي الهيات :


يا ايهو الذي فحشو فحشً فاحشتن اي هستيت به عدم مبدل ,

اي دچار دور تسلسل شده , اي علتت به ممكن الوجود گرويده ,

فلسفه ي تو دچار تضاد شده و من به خود اجازه ي

بحث نمي دم .... *

*: اين آخري كه گفت از اون ناجوراش بود كه فلش بك زد به دوران

دبيرستان و رشته ي علوم انساني كه مي خوند

و واسه خودش يلي بود

دانشجوي تربيت بدني:


به من گفتي ... , ... خودتي و جد و آبادت

به همين كوتاهي البته بعدش يه 2 ساعتي بزن بزن مي شه

 

دانشجوي زبان خارجي :


هنوز دعوا نشده , شروع مي كنن خارجكي بلغور كردن البته

به نظر من اگه ترجمه ي حرفاشونو مي دونستند خودشون

رو زبونشون فلفل مي ريختن و 2 روز تو اتاق خودشونو حبس مي كردن


دانشجوي حقوق :


تو با اين كارت به حقوق شهروندي من تجاوز كردي و من طبق اصل

153 قانون اساسي حق دارم ازت شكايت كنم و مادرتو به عزات

بشونم شما مي تونيد هيچي نگيد اما هر چي بگيد بر عليه شما

تو دادگاه استفاده مي شه .

راستي اگه وكيل تسخيري خواستي به خودم بگو 


دانشكده ي كاشون :


كسي با تو زر نزد . كثافت مرض . از جلو چشام خفه شو

( من قصد توهين يه هيشكي رو ندارم )

 

دانشجوي دختر


دراكثرموارددختره وقتي باپسره دعواش ميشه:


دختر:تو هميشه به من دروغ گفتي , تو هيچ وقت منو دوست نداشتي

, من بازيچه ي دستاي كثيفت بودم , حالا جواب خونوادمو چي بدم ؟

برو گمشو ديگه نمي خوام ببينمت .

 


نظرات شما عزیزان:

d
ساعت18:47---3 دی 1390
dg karret be jai Ressidde Ke be DaneshJohaye In mamlekatam Tohin mikoni

ایوب
ساعت19:57---19 آذر 1390

تــو بــه افــتــادن مــن در خــیـابـان خــنــدیـدی ، و مـن تـمـام حـواسـم بـه چـشـمـان مـردم بـود ، کــــــه عــــاشــــق خــــنــــده ات نـــشــــونــد!!!

خوشحال میشم بهم سر بزنی


مـریــم
ساعت16:10---10 آذر 1390

بـرای خـامـوشـی شبـهـای انـتـظارم . . . فـقـط يـک فــوت کافـيست . . . خـامـوشـم کـن . . . خـستـه ام . . . !


مریـــم
ساعت20:25---30 آبان 1390

آپـــم!
آخـــــریـــن پـسـت وبلاگــم!

آخـــریــن بــار ســـلام ... آخـــریــن بــار خـــداحـــافـــظ ...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 29 / 8 / 1390برچسب:,ساعت 13:17 توسط افسانه| |


:قالبساز: :بهاربیست:

 فال حافظ - قالب میهن بلاگ - قالب وبلاگ